۱۳۹۸ تیر ۳۰, یکشنبه

ضد آفتاب گیاهی و چند کاره

معرفی ضد آفتاب گیاهی و چند کاره ترنجان

-ضد-آفتاب-گیاهی-و-چند-کاره-ترنجان-www.20to20.ir_ معرفی ضد آفتاب گیاهی و چند کاره ترنجان

معرفی ضد آفتاب گیاهی و چند کاره ترنجان

داشتن پوست سالم ، شاداب و یا طراوت مهمترین عامل زیبایی و جوانی یه شمار میرود . برای داشتن پوست سالم و جوان و حفظ زیبایی و شادابی پوست نیاز به مراقبت های زیادی هست یکی از این مراقبت ها استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی کاملا گیاهی  میباشد.
و اما اصلی ترین و مهمترین راه مراقبت از پوست استفاده از ضد آفتاب هست ضد آفتابی که کاملا گیاهی باشد و پوشش کامل روی پوست در مقایل آفتاب داشته و پوست را از صدمات اشعه های مضر خورشید محافظت نماید .
در انتخاب ضد آفتاب باید به نکاتی از قبیل :
  • سازگاری آن با پوست
  • داشتن بیس کاملا گیاهی
  •   پوشانندگی بالا
  • فرمولاسیون سبک
  • ویتامینه بودن
  • و…

اما چطور میتونیم ضد آفتابی را پیدا کنیم که همه این خصوصیات را با هم داشته باشد.
اینجا ما به شما یک ضد آفتاب فوق العده عالی را معرفی میکنیم که تمام خصوصیات ضد آفتاب خوب را دارا میباشد یعنی یک ضد آفتاب کاملا گیاهی با پوشش بالا و کاملا سبک و سازگار با پوست ضد آفتاب کاملا گیاهی و چند کاره ترنجان
شرکت ترنجان فعال در زمینه تولید محصولات بهداشتی کاملا گیاهی ترنجان توانسته یک ضد آفتاب کاملا گیاهی و سازگار با انواع پوست تولید کند که جزو بهترین ضد آفتاب های ایرانی و بسیار با کیفیت قرار داد تمام محصولات ترنجان از جمله ضد آفتاب ترنجان دارای ترکیبات کاملا گیاهی میباشد
-آفتاب-گیاهی-و-چند-کاره-ترنجان-www.20to20.ir_-1 معرفی ضد آفتاب گیاهی و چند کاره ترنجان
سوالات رایج در مورد کرم ضد آفتاب
۱٫ چرا به ضدآفتاب شیرین بیان ضدآفتاب فیزیکی – شیمیایی گفته می‌شود؟
این ضدآفتاب با عوامل جذب اشعه‌های مضر خورشیدی با spf30 ضد آفتاب شیمیایی بوده و با داشتن عصاره شیرین‌بیان به عنوان یک ضدآفتاب فیزیکی هم مطرح است.
۲٫ ضدآفتاب فیزیکی و شیمیایی چه تفاوتی دارند؟
ضد آفتاب شیمیایی باعث جذب اشعه‌های مضر خورشیدی می‌شود در حالی‌که ضد آفتاب فیزیکی باعث برگشت کامل اشعه‌های مضر خورشیدی مثل آینه می‌شود.
۳٫ ضد آفتاب شیرین بیان چگونه باید استفاده شود؟
حدود ۲۰ دقیقه قبل از خروج از خانه و تمدید هر ۳-۴ ساعت در طول روز
۴٫ ایا کرم ضد آفتاب فقط در روزهای آفتابی استفاده می‌شود؟
با توجه به اینکه اشعه‌های مضر خورشیدی در زمان‌هایی که هوا ابری می‌باشد هم موجود است بنابراین در روزهای ابری غیرآفتابی نیز باید کرم ضدافتاب استفاده شود.
۵٫ کرم ضدآفتاب شیرین بیان با کرم‌های دیگر چگونه استفاده می‌شود؟
ضد آفتاب شیرین‌بیان باید آخرین کرمی باشد که استفاده می‌شود یعنی کرم‌های دیگر باید زده شود و سپس کرم ضدآفتاب شیرین بیان زده شود.
۶٫ آیا spf30 به عنوان کرم ضد آفتاب کفایت می‌کند یا نیاز است که کرم‌هایی با spf30 بالاتر استفاده شود؟
برای آب و هوای کشور ایران و با توجه به زاویه تابش خورشید spf30 برای این منطقه کفایت می‌کند و نیازی به کرم‌های spf30 بالاتر نمی‌باشد.
۷٫ ایا با بالاتر گرفتن spf30 پوشانندگی کرم ضدآفتاب نیز افزایش یابد؟
واقعیت امر در این است که تغییر spf30 تاثیر چندانی در پوشانندگی آن ندارد به این معنی که تفاوت پوشانندگی کرمی با spf30 در مقایسه با کرمی با sfp90 تنها ۲% می‌باشد. یعنی کرم با sfp30 مقدار ۹۶% پوشانندگی دارد و کرم spf90 پوشانندگی ۹۸% دارد.
-ضد-آفتاب-گیاهی-و-چند-کاره-ترنجان-www.20to20.ir_-1-600x335 معرفی ضد آفتاب گیاهی و چند کاره ترنجان
۸٫ویتامین E موجود در کرم ضدآفاب چه نقشی دارد؟
این ویتامین باعث جلوگیری از آزاد شدن رادیکال‌های آزاد می‌شود و این امر باعث افزایش مقاومت سلول‌های پوست صورت و دست در مقابل اشعه ماورای بنفش می‌شود.
کرم ضد آفتاب ترنجان اولین کرم ضد آفتاب گیاهی ایرانی می باشد که در عین داشتن پوشش شیمیایی دارای پوشش فیزیکی نیز می باشد. فرمولاسیون کرم سبک بوده و برای پوست های حساس به آفتاب بسیار مناسب می باشد و با توجه به اینکه خاصیت ذاتی شیرین بیان، روشن کننده می باشد این ضد آفتاب باعث طراوت و روشنی پوست می شود.
کرم ضد آفتاب گیاهی ترنجان علاوه بر محافظت پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB خاصیت ضد التهاب پوستی و ضد آفتاب سوختگی را دارا می باشد.ویتامین ث موجود در این فرآورده باعث می شود که تولید رادیکال های آزاد متوقف شده و التهابات ناشی از آفتاب سوختگی کنترل شود.
وجود ویتامین E در کرم ضد آفتاب گیاهی شیرین بیان سبب جلوگیری از آزاد شدن رادیکال های آزاد می شود و این امر باعث افزایش مقاومت سلول های پوست دست و صورت در مقابل اشعه ماورای بنفش می شود.

خصوصیات اصلی کرم ضد آفتاب گیاهی شیرین بیان ترنجان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر